Facilities Coordinator

Detalhes da Vaga

A JLL tem uma cultura diversa e inclusiva. Estamos comprometidos em criar um ambiente em que todos se sintam valorizados e capacitados para atingir o seu potencial, independentemente de deficiência, raça, etnia, idade, religião, sexo biológico, identidade de gênero, orientação sexual, expressão de gênero ou biotipo.Por mais de 200 anos, a JLL (NYSE: JLL), líder global na prestação de serviços imobiliários e em gestão de investimentos, tem ajudado clientes a comprar, construir, gerenciar, ocupar e investir em uma variedade de imóveis corporativos, industriais, hoteleiros, residenciais e de varejo. Uma empresa Fortune 500, com receita anual de US$ 20,9 bilhões e operações em mais de 80 países ao redor do mundo, nossos mais de 103.000 funcionários trazem o poder de uma plataforma global combinada com sua expertise local. Movidos pelo propósito de moldar o futuro do mercado imobiliário por um mundo melhor, ajudamos nossos clientes, pessoas e todos que nos cercam a enxergar um caminho mais brilhante; SEE A BRIGHTER WAY SM. JLL é marca registrada da Jones Lang LaSalle Incorporated. Para mais informações, visite jll.comEstamos no Brasil desde 1996, com sede em São Paulo e escritório regional no Rio de Janeiro. Nossa equipe é formada por mais de 1.000 profissionais prontos para atuar em qualquer lugar do país.Job SummaryThe WorkPlace Ambassador is responsible for delivering exceptional experience every day through enhanced engagement, proactive communication, and high touch service within a select portfolio of properties.The WorkPlace Ambassador will be expected to increase the level of engagement and partnership between JLL, service partners and our client to provide superior service delivery while enhancing their individual personal and professional skills. This role is responsible for the implementation of the experience programme.Job ResponsibilitiesServe as the initial point of contact for all client inquiries, issues, troubleshooting, and feedback related to the services within the workplace.Execute Ambassador services in a manner consistent with the SLA's, standard processes, professional brand image and compliant with applicable local laws, rules, and regulations.Conduct routine walkthroughs and assessments of the soft services delivery to ensure compliance with service level agreements, policies and regulations.Support data collection, analysis and reporting to ensure alignment with the client goals and objectives.Strive to continually improve experience service performance.Achieve and exceed goals including performance goals, team goals and objectives.Coordinate colleague communications and engagement via digital platforms as required.Work with key account and client stakeholders to organize, host, and operationalize key engagement events within the assigned client location.Ensuring Exceptional ServiceWorks collaboratively within the account team in the delivery of Experience Services across all business lines.Assists with third party vendor relationships and service partners to provide maximum service delivery.Intuitive service delivery, anticipating needs or concerns exceeding expectations.Builds meaningful lasting relationships with the client.Visibly engaged and well known in the workplace; spends a minimum of two hours per day welcoming colleagues.Receives and responds to all requests or issues within one day of receipt.Identify potential risks and escalate, as appropriate.Engage in a culture of continuous improvement and innovation.Support for conference room bookings including resolution of scheduling conflicts.Provide administrative and operational excellence for soft services.Perform additional job duties, as requested.QualificationsBachelor's degree or equivalent.Prior relevant experience in hospitality, facility/property management, operations and/or knowledge of commercial real estate, preferred.Exceptional customer service skills and professionalism with a passion for hospitality.Ability to manage multiple priorities and deliver results in a fast-paced environment.Highly collaborative with strong interpersonal skills and track record of excellent internal and external customer service.Excellent verbal and written communication skills.Excellent organizational skills and process management.Proficient skills in Microsoft Office Suite (Teams, Excel, PowerPoint, Word, OneNote, and Outlook).Advanced/fluent English.
#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

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