Manager Of Customer Service

Detalhes da Vaga

Manager of Customer Service - Estado da BahiaEstado da Bahia
We're looking for a Head of Technical to lead our paper Quality Control (QC) and Research & Development (R&D) initiatives at Pindo Deli Pulp & Paper in Karawang, Indonesia, which is part of one of the world's leading producers of pulp and paper, Asia Pulp & Paper (APP).
What You'll Do: Oversee Quality Systems: Manage QC operations, ensuring compliance with quality standards and systems.Drive Innovation: Lead product development efforts.We are looking for someone who is motivated, versatile, and hands-on as you are responsible for leading and developing a team of skilled engineers, helping with design, implementation, and delivering state-of-the-art (iOS and Android) mobile experiences.

#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Jobleads

Função de trabalho:

Requisitos

Representante De Atendimento Ao Cliente

Descrição da oferta: Empresa de Recursos Humanos admite Representante de Atendimento ao Cliente em Salvador. Principais Responsabilidades: Prestar suporte ...


Empresa De Recursos Humanos - Bahia

Publicado 13 days ago

Agente De Portaria - Cesa

Workplace: Simões Filho - BA A OSID – Obras Sociais Irmã Dulce é uma das maiores instituições filantrópicas do país, com cerca de 5,6 milhões de procedimento...


Obras Sociais Irmã Dulce - Bahia

Publicado 13 days ago

Job Page | Especialista De Atendimento Sac I (Produto Bancário) - Feira De Santana (Ba)

Especialista de Atendimento SAC I (Produto Bancário) - Feira de Santana (BA) Workplace: Feira de Santana - BASe você é apaixonado em fazer a diferença, gerar...


Atento - Bahia

Publicado 13 days ago

Especialista Em Atendimento - Sac E Chat (E-Commerce) - Unidade Feira De Santana

Job descriptionBuscamos por profissionais que queiram agregar ao nosso negócio, pois estamos sempre em constantes transformações.Se você deseja fazer parte d...


Atento Brazil - Bahia

Publicado 13 days ago

Built at: 2025-01-05T01:36:25.215Z