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Detalhes da Vaga

We are one of the largest and leading global technology services, consulting and corporate processes companies in the world. We are present in more than 69 countries and our team is composed of more than 220,000 employees working on six continents. We are technological partners of the largest companies in the world. We proudly serve more than 1500 customers through a vast and extremely complete portfolio, which includes the latest in technology, serving various sectors of the national and international market.Responsabilidades Suporte remoto em Português e Inglês para usuários de uma empresa Global com operações em mais de 120 países.Trabalhar de modo cooperativo com 3 outros hubs localizados na Índia e em Manila.Responder aos incidentes em diferentes canais como portal, e-mails, chats e ligações.Disposto(a) a aprender e prover suporte funcional na aplicação SAP HANA e seus diferentes módulos, assim como outras aplicações Globais.Seguir procedimentos operacionais padrão do service desk utilizando a ferramenta Service-Now.Garantir o cumprimento de SLA's e OLA's estabelecidos.Gerenciar incidentes ou escalar de acordo com as políticas e estrutura definidas do helpdesk.Registrar de forma clara e precisa eventos, problemas e resoluções.Acompanhar e atualizar o status dos incidentes e atualizar o cliente.Reportar qualquer feedback, sugestões, escalações dos clientes para a equipe interna apropriada.Identificar e sugerir melhorias em processos, procedimentos etc.Enviar feedback. Qualificação Formação ou cursando em áreas de TI; Desejável experiencia em TI; Vontade de ajudar, visão sistêmica, senso de urgência e orientação para o cliente; Ouvinte ativo ecapaz de expressar ideal de forma clara; Responsável na condução de resultados; Facilidade em aprender; Capacidade analítica; Conhecimento nosistema SAP é um diferencial; Inglês intermediário ou superior; Our #wiproites have: Food Vouchers; Childcare assistance; 100% Life Insurance; Annual bonus (PLR); Two training platforms: WiLearn with 10,000 trainings Discounts for purchases and courses in a partner network; #IPreferToRefer(Wiplinks) every contributor earns a bonus for referring a person who also becomes a #Wiproite. Recognition program for time in the company: commemoration with certificate + points in the "Winner Circle" program; Yoga, Pilates and Meditation classes; Online Nutritionist Program: encouraging good eating habits and defining a nutritional plan; Lectures and workshops: encouraging health and well-being, Career Workshops, Leadership Development Plan.Wipro is an egalitarian company that offers employment opportunities to all people, running a selection process that does not consider race, gender, nationality, ancestry, disability, sexual orientation or any other status protected by applicable law.


Fonte: Jobtome_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

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