Kantar is the world-s leading data, insights and consulting company and our
Insights colleagues are experts in human understanding.
They help clients define
what brands should stand for, how to disrupt and renew their offer, how to connect
with audiences and how to win with consumers and customers.
Job Details
**Responsabilidades**:
Participação ativa nos projetos de tracking de marca, desde entendimento do
briefing, controle de cronograma, execução e entrega final
Apoiar o time em todas as fases de um projeto
Coordenação dos projetos junto ao time operacional, garantindo qualidade e
agilidade nas entregas
Interação com cliente final durantes as fases do projeto
Análise dos dados, confecção de relatório e entrega de insights estratégicos para
- crescimento das marcas do cliente, de acordo com orientações do gestor direto
O que buscamos
Acima de tudo, uma pessoa colaborativa, curiosa, proativa, com atenção aos
detalhes, com vontade de aprender e se desenvolver
Experiência prévia mínima de 2 anos em pesquisa de mercado quantitativa ou análise
de dados
Boa capacidade analítica, com habilidade para contar uma história à partir dos
dados
Facilidade no relacionamento e comunicação com times e cliente externo
Bom entendimento de Marketing e de como as marcas crescem e também do papel
específico da comunicação nesse sentido
Boa comunicação oral e escrita
Formação superior completa
Inglês avançado
Espanhol será considerado diferencial
Disponibilidade para modelo híbrido de trabalho 3x2(presencial)
Barra Funda - SP
Country
Brazil
Location
São Paulo, Avenida Francisco Matarazzo Ground and 4th Floor
Why join Kantar?
We go beyond the obvious, using intelligence, passion and creativity to inspire
new thinking and shape the world we live in.
We understand more about how people
think, feel, shop, share, vote and view than anyone else.
Combining our expertise
in human understanding with advanced technologies, nobody knows people better than
Kantar.
And because we know people, we like to make sure our people are looked after as
well.
Equality of opportunity for our people is our highest priority and we
encourage our people to work in a way that supports their health and wellbeing.
While we encourage our colleagues to spend part of their working week in the
office, we understand no one size fits all, and we-re flexible in our approach to
ensure people feel included and accepted.
We-re committed to creating an inclusive
culture and value the diversity of our people, clients, suppliers and communities,
Even if you feel like you-re not a perfect fit, we-d love to receive your