Line of ServiceInternal Firm ServicesIndustry/SectorNot ApplicableSpecialismIFS - Human Capital (HC)Management LevelSenior AssociateJob Description & SummaryA career in Human Resources, within Internal Firm Services, will provide you with the opportunity to make a difference at PwC by helping to fully leverage the skills and talents of all our people. You'll focus on helping the local offices in driving the Firm's people strategy, creating a unique people experience for each individual, and supporting our Firm wide values by working with the core competencies that measure and drive individual and Firm wide success in the marketplace.It takes talented people to support the largest professional services organisation in the world. Our Recruiting team works to identify and attract talent for PwC. You'll focus on engaging the most qualified candidates by building relationships with job seekers and candidates, while understanding the dynamic hiring needs of each business. Our team actively recruits for full time employees at all levels, from experienced to executive, as well as fixed term, contingent, and flexible talent and supports the internal movement process between roles.Responsibilities:Experiência com mapeamento e execução de processos, levantar e implementar melhorias. Projetos de iniciativas de RH, visão de processos.Montar planos de ações de comunicação e cronograma.Implementar projetos, executar e controlar, entre demais atividades, de acordo com as políticas da firma.Experiência na criação de materiais executivos - para apresentação de resultados, status, propostas, projetos, business cases, Bugdet, etc.Conhecimento:Organizado e focado em qualidade na entrega, com experiência na criação de bons fluxos de conferência e controle de atividades.Avaliação de capacity, para projetos e/ou processos.Experiência sólida com Projetos e Processos + Aplicação de Metodologias.Excel/Google Planilhas Intermediário p/avançado.Habilidades de comunicação e colaboração, essenciais para um ambiente de equipe dinâmico.Habilidades analíticas e capacidade de tomar decisões informadas por dados.Organização e condução de Workshops.Responsável pelos indicadores dos projetos em que atuar.Facilidade com ferramentas/tecnologia.Facilidade com idealização e criação de KPIs.Conhecimento e aplicação de Storytelling.Formação acadêmica:Superior completo em áreas correlatas.Idioma:Inglês intermediário / avançado, participará de reuniões. Importante ter a compreensão e entendimento nas reuniões.
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