Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Lider De Logistica - Sp - Sp

DESCRIÇÃO: Realizar levantamentos de inventário e conciliações; Identificar e resolver divergências no estoque; Elaborar relatórios de inventário e análises ...


Desde Sales - São Paulo

Publicado 7 days ago

Gerente Comercial Volante - Sp

Principais atividades: - Atuar em loja de eletrodomésticos de alto padrão. - Responsável pela Gestão da equipe de 3 lojas e demandas conforme a necessidade. ...


Desde On The Job Rh Consultoria De Re - São Paulo

Publicado 7 days ago

Subgerente De Supermercado - Sp

Será responsável por gerenciar pessoas, administrar as metas, resolver os conflitos, criar e acompanhar as atividades operacionais e dar suporte as atividade...


Desde Supermercados Negreiros - São Paulo

Publicado 7 days ago

Gerente De Área - Sp

Gerente de Snack Bar: ( Alimentos e Bebidas) Responsável pela bomboniere/lanchonete da loja, realizando a gestão da equipe de atendentes e garantindo a dispo...


Desde Cinemark - São Paulo

Publicado 7 days ago

Architecture & Facility Manager

Architecture & Facility Manager
Empresa:

(Confidencial)



Função de trabalho:

Gerenciamento

Detalhes da Vaga

About the job

Provides advice to Sales and Real Estate teams about technical feasibility, timings, and cost of projects.
Personally, or supported by external collaborators, executes kick off meetings and site surveys, develops drawings, collects technical data, and provides briefing (initialization package) to the store planning team including legal and operational requirements.
Collects and consolidate layout feedback from the parties (landlord, market, partner), aligned and with concept guidelines and the approved budget.
Follow up the defined time schedule to ensure that each activity is organized and monitored in the appropriate sequence for construction and POP opening.
Monitor the budget of each project to respect the initial approved amounts.
Supervises the external consultants and drive them to achieve the team goals.
Performs, personally or though external collaborators, formal handovers to the sales team.
Ensures the quality of the implementation and adherence with brand identity.
Implement global maintenance procedures, manuals, guidelines, tools and policies to ensure local roll out within defined KPIs in terms of quality and costs.
Vendor management (facilities service providers, warehouse, lighting supplier, etc)

About you
Bachelor's degree
5 +years of professional experience in a similar role
Strong analytical and communication skills
Advance level of Portuguese and English
Spanish is a plus


Fonte: Appcast_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Architecture & Facility Manager
Empresa:

(Confidencial)



Função de trabalho:

Gerenciamento

Built at: 2024-09-30T17:07:23.202Z