**The Business Assitant is an intermediate level position responsible for providing operations support services, including but not limited to; record/documentation maintenance, storage & retrieval of records, account maintenance, imaging and the opening of accounts in coordination with the Operations - Core Team. Additionally, the Ops Sup Analyst 2 serves as the liaison between operations staff, relationship managers, project managers, custodians and clients. The overall objective of this role is to provide day-to-day operations support in alignment with Citi operations support infrastructure and processes.**
**Responsibilities**:
- ** Update help content used by Knowledge Hub end users to service client inquires, as needed**:
- ** Execute work assigned, including annual review certification and change requests**:
- ** Serve as liaison to business for work assignments by asking fact finding questions, following up on open items and helping with content approval**:
- ** Conduct needs assessment and update content or develop content related solutions according to business requirements**:
- ** Research and seek out solutions to inquiries on help content and all other open items related to business including policy gaps and changes**:
- ** Monitor work progression ensuring completion of assignments by requested due date**:
- ** Fulfilling the clients' necessities while providing an exceptional client experience is the expected behavior from all our employees and it will be measured by specific metrics.**:
***Qualifications**:
- ** 1-2 years relevant experience**:
- ** Proficient in Microsoft Office**:
- ** Ability to work under pressure and manage deadlines or unexpected changes in expectations or requirements**:
- ** Self-motivated and detail oriented**:
- ** Proven organization and time management skills**:
- ** Demonstrated problem-solving and decision-making skills**:
- ** Consistently demonstrates clear and concise written and verbal communication skills**:
***Education**:
- ** Bachelor's degree/University degree or equivalent experience**:
- ** Executar o papel de representar o cliente no banco, assegurando que as exigências dos clientes corporativos serão atendidas pelas áreas internas, com tempo de resposta e padrão adequado. Responsável por priorizar e escalar as demandas e sugerir revisões de melhorias de processos que possam gerar um melhor atendimento e resposta ao cliente.**:
- ** Ser o front-end para todos os clientes Corporate em temas relacionados a pré-processamento e ponto focal de escalonamento para o cliente de qualquer tema relacionado a pós processamento e esclarecimento de dúvidas em geral. Auxiliando inclusive o cliente em preenchimentos de formulários, esclarecimento de duvidas, abertura de contas, primeiros acessos, welcome do cliente,**:
- ** Acompanhar a finalização das operações negociadas com seus clientes, garantindo o envio da Documentação e contratos aos clientes, o retorno do cliente com a Documentação e assinaturas adequadas e dentro do prazo para que a operação possa ser concluída. Garantir a comunicação adequada com o time de Documentation Office para que eles possam se antecipar e checar o que será necessário para concluir esta operação dentro do tempo esperado, priorizando se necessário.**:
- ** Participar como o primeiro elo de contato a demandas do banco que tenham que ir até o cliente obter documentação ou informações, incluindo cobrança de saldo devedor, vencimento de documentações, problemas com pagamentos ou processamentos e/ou atualizações necessárias. Para isso, será o centralizador de contatos das áreas internas para demandas que tenham que contatar os clientes.**:
- ** Mantenha atualizados a base de contatos e todos os cadastros e informações dos clientes.**:
**EXPERIENCIA REQUERIDAS**:
- ** formação básica: Grau superior completo -não requerida áreas especificas ou em vias de se formar, cursando 7o. Semestre ou acima na faculdade.**:
- ** Experiência anterior: Posições relacionadas ao atendimento ao cliente, análise de informações e Qualidade, área de produtos, áreas comerciais.**:
- ** Inglês avançado/fluente.**:
**HABILIDADES ESPECIFICAS**:
- ** Trabalho em equipe.**:
- ** Fortes habilidades interpessoais**:
- ** Capacidade de executar várias atividades em paralelo de forma eficaz.**:
- ** Capacidade de analisar**:
- ** Organização**:
- ** Proatividade**:
- ** Foco em qualidade**:
- ** Capacidade de identificar oportunidades de melhoria**:
- ** Alto senso de responsabilidade e de prioridade**:
- ** Capacidade de trabalhar sob pressão.**:
**Job Family Group**:
Operations - Core
- **Job Family**:
Operations Support
- **Time Type**:
Full time
- Citi is an equal opportunity and affirmative action employer.
Qualified applicants will receive consideration without regard to their race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disabil