Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Assistente De Atendimento

Controle de novos pacientes (contratos, arquivos) agendamentos de consultas, envio de mensagens, ligações pararemarcar consultas. Atendimento ao cliente. Exp...


Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

Atendente

Cafeteria admite Atendente em Natal (Lagoa Nova). Principais Responsabilidades: Receber os clientes, anotar os pedidos e servir os produtos de forma ágil e c...


Cafeteria - Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

Garçom

SEGMENTO Terceirização de mão-de-obra REMUNERAÇÃO E BENEFÍCIO R$ 1.213,00 + Auxílio Transporte ou Combustível + Alimentação na empresa. JORNADA DE TRABALH...


Scopo Consultoria - Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

Encarregada De Limpeza Hospitalar

DESCRIÇÃO DAS PRINCIPAIS ATRIBUIÇÕES - Zelar pela correta utilização do uniforme e EPIs, asseio pessoal, materiais e produtos, conforme padronização de acord...


Apoio Ecolimp - Rio Grande do Norte

Publicado 4 days ago

Call Centre Agent

Detalhes da Vaga

Summary of Job A call Centre agent at Pedros is responsible for managing incoming calls from customers, answering inquiries, providing information about the restaurant, menu, services, and policies.
The primary goal is to correctly take down and submit orders to the stores.
Duties and Responsibilities: Have a thorough understanding of the restaurant's menu in terms of what we are offering.
Help customers by providing detailed descriptions of menu items and making recommendations.Take orders over the phone for delivery and collection.
Accurately record the customers' choices, special instructions, and coordinate it with the store.Assist customers with modifying existing orders and making special requests, and communicate changes with the stores.Upselling and Cross-selling: Identify opportunities to upsell or promote additional menu items, beverages, or services to the customer.
Provide relevant information and recommendations to enhance the customer's dining experience and increase sales revenue.Requirements: Must have a Matric.Must be computer literate and have good phone etiquette.Must have good written and verbal skills.Experience in inbound calls.Experience in a call Centre environment or similar role.
#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Jobleads

Função de trabalho:

Requisitos

Built at: 2025-01-14T06:08:59.922Z