Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Analista De Customer Service Sênior

Responsabilidades: Responsável pelo acompanhamento diário de pedidos inseridos e faturados, mantendo interface com o cliente / dealer e área comercial. Respo...


Generac - São Paulo

Publicado 3 days ago

Agente De Negócios - Anota Garçom Pj Jau Sp

Nosso Modo de Fazer no Time Estamos em busca de um(a) Agente de Negócios focado(a) no Anota Garçom para integrar nosso time de PJ no iFood. O(a) profissional...


Ifood - São Paulo

Publicado 3 days ago

Balconista De Medicamento Folguista

A Fazfarma chegou em Campinas e está buscando um profissional experiente para somar na equipe: Vaga: Balconista de medicamentos folguista Horário de trabalho...


Fazfarma Campinas - São Paulo

Publicado 3 days ago

Consultor Atendimento Campinas

Descrição da vaga Nós somos a CVC Corp, o maior grupo de viagens das Américas, formado por unidades de negócios que atuam com marcas distintas nos segmentos ...


Cvc Corp - São Paulo

Publicado 3 days ago

Customer Service Assistant

Detalhes da Vaga

Job Description: The Customer Service Representative will act as a liaison between the company and our customers. They will handle inquiries, resolve complaints, process orders, and provide information about our products and services. The ideal candidate is patient, empathetic, and passionately communicative, ensuring that customers feel valued and supported.

Key Responsibilities
Respond to customer inquiries via phone and email in a timely and professional manner.
Resolve customer complaints, provide appropriate solutions, and follow up to ensure resolution.
Process orders, returns, and exchanges accurately and efficiently. Maintain a thorough understanding of our products/services to provide knowledgeable support to customers.

Requirements:
Bachelor's degree in business, engineering, supply chain, or a related field.
Proven customer support experience or experience as a client service representative.
Strong phone contact handling skills and active listening & Familiarity with CRM systems and practices.


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Allthetopbananas_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Built at: 2024-11-17T00:07:05.320Z