Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Recepcionista

A hora de fazer parte de um time comprometido, acolhedor e que leva saúde para milhões de pessoas, é agora! Estamos na busca de profissionais para compor a n...


Desde Hapvida Notredame Intermédica * - Pará

Publicado 14 days ago

Recepcionista

A hora de fazer parte de um time comprometido, acolhedor e que leva saúde para milhões de pessoas, é agora! Estamos na busca de profissionais para compor a n...


Desde Hapvida Notredame Intermédica * - Pará

Publicado 14 days ago

Atendente De Posto

Posto de combustíveis admite Atendente de Posto em Santarém. Principais Responsabilidades: Atendimento ao cliente, realizando o abastecimento de veículos com...


Desde Posto De Combustíveis - Pará

Publicado 13 days ago

Auxiliar De Sac

Hey!! Estamos montando um Banco de Talentos para profissionais qualificados e motivados que desejam fazer parte do nosso time. Se você é proativo, inovador ...


Desde Sea Telecom - Pará

Publicado 12 days ago

Customer Service Representative, Bethlehem, Pa

Customer Service Representative, Bethlehem, Pa
Empresa:

Keystone Collections Group



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Detalhes da Vaga

Job Summary:Customer Service Representative, Tax Collection, will be responsible for office walk-in taxpayers regarding inquiries about their accounts and/or taxes being collected. Assist with other tasks to support the team, other business units, perform outbound calls, continue training, and increase professional development as required.

Primary Responsibilities:Customer service provided in person or via the phoneUtilize knowledge of tax types collected by KeystoneUtilize knowledge of municipalities and school districts for which Keystone collects taxesAbility to modify address changes and create new accounts in Keystone applicationsProcess payments for multiple tax typesAbility to sufficiently memo the Keystone taxpayer service applicationsExpand job knowledge and develop expertise to progress forward in job developmentOffice Key holderEnd of day delivery drop offsSecondary Responsibilities:Demonstrated ability to listen and retain knowledgeAbility to accurately and attentively complete detailed tasksKeep up to date regarding changes in daily responsibilities or job processesJob Qualifications:Education, Experience, and CertificationsHigh school graduate or have an equivalency certificate (GED)Associate's or bachelor's degree in related business major is a plusPrevious customer service call center experience is preferredKnowledge, Skills, and AbilitiesBi-lingual in Spanish a plusModerate computer skillsModerate level researchProblem-solving/Reasoning

#J-18808-Ljbffr


Fonte: Jobleads

Função de trabalho:

Requisitos

Customer Service Representative, Bethlehem, Pa
Empresa:

Keystone Collections Group



Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Built at: 2024-09-08T23:16:35.552Z