Customer Service Representative - Import

Detalhes da Vaga

**We are looking for aa Customer Service Representative - Import that will handle the following**:

- Send arrival notice to clients 5 days prior to cargo arrival.
- Send invoice to clients.
- Check relevant document and payments for cargo releasing
- Check liability term and exemption of previous deposit.
- Follow-up the process of returning containers.
- Check strictly everything that is being declared by the documentation team, to make sure nothing is missing and avoid customs fines.
- Cargo's releasing in SISCARGA system.
- Follow up if department KPI's are being performed.
**Requirements**:

- University degree in International Trade or correlated areas
- Knowledge of custom authorities' deadlines
- Upper Intermediate English level
- Intermediate word and excel

Function:
Countries & Business Development

Publish in Internal Career Page:
No


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Recepcionista

**Competências Técnicas**: - Competências Técnicas: - Ensino médio completo; - Conhecimento em pacote office; - Experiência em clinicas odontológicas (Difer...


Professional Work Rh - Santa Catarina

Publicado 4 days ago

Atendente De Sac

Irá realizar atendimento receptivo sac, atendendo clientes para novos cadastros, controle de qualidade de serviços externos e todo o auxílio a equipe de vend...


Lamac Assessoria Em Recrutamento - Santa Catarina

Publicado 4 days ago

Recepcionista De Hotel

**Sobre a vaga**: - Irá realizar atendimento ao hospede, check-in, check-out, prestar informações turísticas, atividades que demandem uso de sistemas e disp...


Workadvantage - Santa Catarina

Publicado 4 days ago

Analista De Atendimento Jr - Vendas De Empréstimo

Realizar a prospecção de de novos clientes via telemarketing/mailing, além de trabalhar a carteira de clientes realizando toda negociação e venda de produtos...


Adobe - Santa Catarina

Publicado 4 days ago

Built at: 2025-01-08T13:12:57.206Z