Customer Support Engineer

Customer Support Engineer
Empresa:

Br10 Revvity Do Brasil Ltda.


Lugar:

Brasil


Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Detalhes da Vaga

Customer Support EngineerLocation(s): Brazil - Remote (Home Based)About UsRevvity is a developer and provider of end-to-end solutions designed to help scientists, researchers, and clinicians solve the world's greatest health challenges. We pair the enthusiasm of an industry disruptor with the experience of a longtime leader. Our diverse team of 11,000+ colleagues from around the globe are vital to our success and the reason we're able to push boundaries in pursuit of better human health.Job ResponsibilitiesProvide technical and engineering support services, preventive maintenance repairs, and promote satisfaction with Revvity equipment. Focused on the city of Curitiba – state of Paraná, with nationwide service for instruments in the Human Reproduction, Diagnostic, Life Science, and Molecular Biology Lines (AUTOMATED PIPETTORS), liquid transfer equipment, Liquid Handling Repairs, Pipetting Automation, and DNA extractors, service to blood centers and hospitals, 20-hour SLA, and on-call shifts at least once a month on Saturdays, Sundays, and holidays. Sense of urgency, accustomed to working in a production environment and high pressure to release operations, conflict management, and being a mediator for the end customer and customer service.
#J-18808-Ljbffr


Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Customer Support Engineer
Empresa:

Br10 Revvity Do Brasil Ltda.


Lugar:

Brasil


Função de trabalho:

Atendimento ao Cliente

Assistente De Atendimento Ao Cliente

SOBRE NÓSEstamos em busca de talentos para a vaga de Assistente de atendimento ao cliente, que irá integrar nosso time de Produto. Somos uma startup Edtech e...


Desde Instituto Felipe Hurtado - Brasil

Publicado 15 days ago

Analista De Atendimento Bilíngue (Espanhol Ou Inglês)

Você está pronto para ser um aliado ? Somos uma plataforma de soluções digitais para Governança, Riscos, Compliance, Cibersegurança, Privacidade e ESG combin...


Desde Aliant - Brasil

Publicado 15 days ago

Analista De Customer Experience Sr

MAIS QUE MERCADO Somos hoje o maior empregador privado do País com 150 mil colaboradores e colaboradoras unidos no propósito de contribuir para uma alimentaç...


Desde Grupo Carrefour Brasil - Brasil

Publicado 15 days ago

Customer Success Júnior | Presencial

Customer Success (Analista Júnior de Onboarding) Sobre a vaga: Regime: Presencial Local: Av. Brasil, Funcionários - BELO HORIZONTE Contrato: PJ Como será sua...


Desde Zoppy - Brasil

Publicado 15 days ago

Built at: 2024-10-14T20:58:13.603Z