Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Software Engineer (Pcd)

Venha para uma das maiores empresas de serviços de TI do mundo!! Aqui você pode transformar sua carreira! Por que aderir à TCS? Aqui na TCS acreditamos que a...


Tata Consultancy Services - Paraná

Publicado 2 days ago

Desenvolvedor Full Stack Pleno

Ei, Devs, bora lá, conhecer um pouco mais sobre a Gazin Tech? ! Somos uma excelente empresa para se trabalhar, estamos a mais de 18 anos consecutivos entre a...


Gazin Tech - Paraná

Publicado 2 days ago

Sre Engineer - Site Reliability Engineer

We are one of the largest and leading global technology services, consulting and corporate processes companies in the world. We are present in more than 69 c...


Wipro - Paraná

Publicado 2 days ago

Analista De Sistema(Profissional Com Deficiência)

Venha para uma das maiores empresas de Serviços TI do mundo!! Aqui você pode transformar sua carreira! Por que fazer parte da TCS? Aqui na TCS acreditamos qu...


Tata Consultancy Services - Paraná

Publicado 2 days ago

Desktop Support Technician - Field Tech

Detalhes da Vaga

Req ID: 294369 NTT DATA strives to hire exceptional, innovative and passionate individuals who want to grow with us. If you want to be part of an inclusive, adaptable, and forward-thinking organization, apply now. We are currently seeking a Desktop Support Technician - Field Tech to join our team in Ponta Grossa, Paraná (BR-PR), Brazil (BR). Responsibilities Atuar em todos os chamados onde o primeiro nível (Suporte Remoto) não conseguiu solucionar remotamente. Solucionar problemas operacionais de aplicações instaladas em desktops, notebooks, impressoras e periféricos associados. Instalar, manter e otimizar o desktop e notebook instalados nos sites do cliente (Rollout). Executar diagnósticos e resolver os problemas de desempenho dos equipamentos. Executar serviços de manutenção e reparo (quando necessário). Garantir a satisfação do cliente, aconselhando os clientes sobre manutenção preventiva e configurações que podem afetar o desempenho dos equipamentos. Instruir os clientes na operação e manutenção do sistema. Apoiar na elaboração de documentos técnicos para resolução de problemas. Seguir os procedimentos, checklists e scripts de atendimento. Aderir as normas e políticas internas estabelecidas. Apoiar técnicos menos experientes em suas atividades. Efetuar atendimento a usuários VIP. About NTT DATA NTT DATA is a $30 billion trusted global innovator of business and technology services. We serve 75% of the Fortune Global 100 and are committed to helping clients innovate, optimize and transform for long term success. As a Global Top Employer, we have diverse experts in more than 50 countries and a robust partner ecosystem of established and start-up companies. Our services include business and technology consulting, data and artificial intelligence, industry solutions, as well as the development, implementation and management of applications, infrastructure and connectivity. We are one of the leading providers of digital and AI infrastructure in the world. NTT DATA is a part of NTT Group, which invests over $3.6 billion each year in R&D to help organizations and society move confidently and sustainably into the digital future. Visit us at us.nttdata.com. NTT DATA is an equal opportunity employer and considers all applicants without regard to race, color, religion, citizenship, national origin, ancestry, age, sex, sexual orientation, gender identity, genetic information, physical or mental disability, veteran or marital status, or any other characteristic protected by law. We are committed to creating a diverse and inclusive environment for all employees. If you need assistance or an accommodation due to a disability, please inform your recruiter so that we may connect you with the appropriate team.
#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Built at: 2024-11-16T03:05:46.147Z