Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Vigilante - Jundiai

Estamos em busca de um profissional qualificado para a posição de VIGILANTE, comprometido, proativo e capacitado para garantir a segurança de nossos colabora...


Comando G8 - São Paulo

Publicado 7 days ago

Gerente De Agência - Jaguariúna

Nós somos o Sicredi, uma Instituição Financeira Cooperativa, que está entre as melhores empresas do país para se trabalhar! Nosso desejo é promover a melhor ...


Sicredi - São Paulo

Publicado 7 days ago

Gerente De Call Center

**Está em nosso DNA a confiança, empatia, encantamento, engajamento, inovação e integridade**_._ São estes os nossos **Valores** **que nos incentivam cada di...


Ituran Brasil - São Paulo

Publicado 7 days ago

Atendente Prime - Shopping Tamboré

Garantir a satisfação e experiência do cliente através da qualidade de atendimento das necessidades básicas e especiais dos clientes Prime. Promover um atend...


Cinemark - São Paulo

Publicado 7 days ago

Detalhes da Vaga

Company DescriptionAdagio Aparthotels - NEW OPENING!!!Adagio adapts to suit all guests' needs. Our ranges of serviced apartments have been designed to match customer requirements and provide maximum comfort: Adagio Access, Adagio, or Adagio Premium.Adagio London Whitechapel is home to 132 modern apartments. Our aparthotel is ideally located in the heart of London, right next to the Tower Of London and Tower Bridge.Job DescriptionEnsures guests have a smooth running stay at the hotel.Organises the customer welcome and care provided by his/her team.Supervises the work of the receptionists on his/her team.Helps meet the department's quantitative and qualitative targets.Develops high-quality relationships with guests, from the moment they arrive and throughout their stay, in order to foster loyalty.Takes into account and anticipates guests' needs.Handles any guest complaints that cannot be settled directly by team members and provides a rapid solution.Develops employees' motivation and team spirit by creating a good working atmosphere.Additional InformationTeam spiritGuest oriented and service-mindedWell organisedHas a strong sense of ethics, leads by example.
#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Built at: 2024-11-08T21:35:52.107Z