About Us: CNH Industrial is a world-class equipment and services company dedicated to advancing the noble work of agriculture and construction workers.
Driven by our shared purpose of Breaking New Ground, we are passionate about bringing Innovation, Sustainability, and Productivity to all that we do.
As a truly global company, CNH Industrial's 37,000+ employees form part of a diverse and inclusive workplace, focused on empowering customers to grow, and build, a better world through our core brands: Case IH, STEYR, New Holland Agriculture, CASE, and New Holland Construction.
In Precision Technology, we make iron smarter.
Our team members deliver innovative solutions helping our customers to be more productive, save time, lower costs, and to operate sustainably.
From vehicle displays, application controls, steering solutions, digital services, and telematics, to fully autonomous driverless technology, we develop solutions that solve challenges for customers around the world.
#GrowACareer.
#BuildAFuture.
Sobre a área: A área de Qualidade do Produto é responsável por analisar os indicadores de garantia e das falhas reportadas de campo para auxiliar a fábrica a priorizar as tratativas necessárias de solução bem como suportar na metodologia de trabalho (ferramentas de qualidade).
Além disso a área também é responsável por atuações necessárias para melhorar a satisfação do cliente final.
Principais atividades: Auxiliar o time na realização de análises das peças falhadas de campo, Auxiliar na organização das peças com falhas de campo; Suporte para o time de Engenheiros de Qualidade; Apoio na atualização dos indicadores do departamento (uso de Power BI).
Cursos desejados: Engenharia Mecânica, Engenharia de Produção e/ou áreas correlatas.
Conhecimentos desejáveis: Inglês intermediário; Pacote Office intermediário; Power BI.