About Us: CNH Industrial is a world-class equipment and services company dedicated to advancing the noble work of agriculture and construction workers.
Driven by our shared purpose of Breaking New Ground, we are passionate about bringing Innovation, Sustainability, and Productivity to all that we do.
As a truly global company, CNH Industrial's 37,000+ employees form part of a diverse and inclusive workplace, focused on empowering customers to grow, and build, a better world through our core brands: Case IH, STEYR, New Holland Agriculture, CASE, and New Holland Construction.
In Precision Technology, we make iron smarter.
Our team members deliver innovative solutions helping our customers to be more productive, save time, lower costs, and to operate sustainably.
From vehicle displays, application controls, steering solutions, digital services, and telematics, to fully autonomous driverless technology, we develop solutions that solve challenges for customers around the world.
#GrowACareer.
#BuildAFuture.
Sobre a área: A área de Customer & Dealer Support presta suporte aos concessionários de exportação, respondendo solicitações relacionadas à peças, pedidos, preços, disponibilidade e documentos de embarque relacionados a exportação.
Principais atividades: Atendimento telefônico e e-mail Análise de pedidos e entregas Atualização de informações em bancos de dados (KPI) Solicitação e emissão de notas de crédito Suporte aos analistas do time de forma geral.
Cursos desejados: Administração, Comércio Exterior, Relações Internacionais e/ou áreas correlatas.
Formação prevista a partir de 2026.
Conhecimentos desejáveis: Espanhol básico; Pacote Office intermediário;