At Motorola Solutions, we're guided by a shared purpose - helping people be their best in the moments that matter - and we live up to our purpose every day by solving for safer.
Because people can only be their best when they not only feel safe, but are safe.
We're solving for safer by building the best possible technologies across every part of our safety and security ecosystem.
That's mission-critical communications devices and networks, AI-powered video security & access control and the ability to unite voice, video and data in a single command center view.
The work we do here matters.Department OverviewManaged and Support Services - GovernmentJob Description? Instalação de Sistemas de Vídeo;? Instalação de Infraestrutura de Vídeo;? Execução de cabeamento estruturado e fibra óptica;? Configuração de dispositivos CFTV;? Preenchimento de Relatórios de manutenção corretiva e preventiva;? Inventário de Equipamentos, Partes e Peças;? Configuração e Troubleshooting de dispositivos do sistema de vídeo;? Instalação de Servidores e dispositivos de rede;? Interface com equipes de campo para implementação e manutenção de sistemas;? Atendimento dos tickets de incidentes;Basic Requirements? Formação (Técnico) Redes, Telecomunicações, Elétrica, Computação;? Conhecimento em redes IP, design de redes, e troubleshooting (Ethernet, TCP/IP, L2/L3, MPLS);? Proficiência em Pacote Office: (Word, Excel e PowerPoint) e Google Tools: (Docs, Sheets, Presentation);? NR10 - mandatório;? Trabalho em altura, NR35 - mandatório;? Experiência em Infraestrutura de Video, Elétrica, Torres e Cabeamento estruturado;? Experiência com fibra óptica;? Noções de Cloud - certificação Azure ou equivalente é um diferencial;? Noções para configuração de Sistemas Operacionais (Unix, Linux and Windows Server) - experiência é um diferencial;? Noções de Instalação e Manutenção de Servidores;? Experiência em suporte técnico, implementação de sistemas de vídeo e sistemas de gerenciamento de vídeos é um diferencial;? Inglês: conversação e escrita básica - é um diferencial;? Desejável noções em Tecnologia DIMETRA;? Conhecimentos em Compass, Vigilant, Avigilon, Pelco e/ou Indigo (desejável certificação);? Certificação ITIL;? Automotivação, capacidade de trabalhar em equipe, boa relação interpessoal, iniciativa e senso de urgência, boa comunicação oral e escrita, planejamento e organização;? CNH válida (Category B);? Disponibilidade para viagens (25 a 50% do período - base São Paulo - SP).Travel Requirements25-50%Relocation ProvidedNonePosition TypeExperiencedReferral Payment PlanNoEEO StatementMotorola Solutions is an Equal Opportunity Employer.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion or belief, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, disability, veteran status or any other legally-protected characteristic.We are proud of our people-first and community-focused culture, empowering every Motorolan to be their most authentic self and to do their best work to deliver on the promise of a safer world.
If you'd like to join our team but feel that you don't quite meet all of the preferred skills, we'd still love to hear why you think you'd be a great addition to our team.
#J-18808-Ljbffr