Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Pessoa Desenvolvedora De Software Sênior (Back-End)

Nosso jeito de fazer história: Entre para a história de construção do maior Hub de Dados e Analytics do Brasil. Além de você contribuir diretamente neste obj...


Desde Neoway - Brasil

Publicado 14 days ago

Analista De Testes / Qa Sênior

Analista de Testes / QA Sênior Job Description A Genesis Consulting tem oportunidade imediata para Analista de Testes/QA Sênior experientes com verdadeira pa...


Desde Genesis Consulting Partners, Llc - Brasil

Publicado 14 days ago

Devops - Remoto

A Getronics é líder global em soluções de tecnologia, com uma equipe de mais de 4.000 colegas em 22 países, fornecendo serviços abrangentes de ponta a ponta ...


Desde Getronics - Brasil

Publicado 14 days ago

Desenvolvedor Full Stack

QoS - Support Analytics - 21265 Modelo de Trabalho: Remoto | PJ Requisitos: • Inglês e espanhol avançado • Conhecimento em múltiplas ferramentas e linguagens...


Desde Grupo Taking - Brasil

Publicado 14 days ago

International Service Engineer

Detalhes da Vaga

ColômbiaCorporationHybridSeniorCompany DescriptionHeavy Machineries Supplier.Job DescriptionRequirements:Mechanical or electrical related major, college degree or above. Basic reading ability of mechanical, electrical and hydraulic drawings;Engaged in construction machinery or non-standard automation equipment service work, with more than five years of work experience;Familiar with construction machinery or non-standard automation equipment professional technical knowledge, with on-site troubleshooting, equipment maintenance, customer training and other work abilities;Fluent in English; Familiar with computer office software;Relevant professional certificates are appreciated;Experience in overseas service is preferred;Equipment commissioning experience is preferred (unlimited PLC brand);Have a visa or favorable conditions to travel to South and Central American countries;Responding to customer needs quickly, providing technical support according to customer site arrangements and timely dealing with problems.Complete your registration before continuing.
#J-18808-Ljbffr


Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Built at: 2024-11-03T21:03:07.154Z