Internship (All Other Sites) Brazil

Detalhes da Vaga

**Keys Responsailities**
- Resolve reported incidents/requests in a timely manner, meeting agreed operational and service SLAs, at the right level of quality and with high customer satisfaction.
- Keep IT users informed of the status of their case handling; use service-oriented, not only technology-oriented approach.
- Demonstrate developed customer focus skills and courtesy to the customer, especially for technically complex cases.
- Contribute to Service Desk Call Center availability by handling multiple user contacts at the peak Call Center hour.
- Work with other Mars Global Service teams to solve IT user tickets.
- Contribute to high collaboration MGS Service Desk team.
**We expect**

IT student

With good English skills

Fast leaner and interested on learning new things


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Estagiário (A) Do Ensino Médio (Dl68) Vila

**Descrição**: - Atuar nas rotinas em gerais da loja, reposição e perfumaria, limpeza de gôndolas, entrada em notas entre outras coisas. Valorizado - Escola...


Drogaleste - São Paulo

Publicado 3 days ago

Estágio Ensino Médio - Zona Sul

Atendimento ao cliente via telefone; preenchimento de planilhas; Negociação. Tipo de vaga: Estágio / Trainee Contract length: 12 months Salário: a partir de...


Avance Integradora De Estágios - São Paulo

Publicado 3 days ago

Orientador Pedagógico

Orientador pedagógico Cidade: São Paulo-Sp Temos como missão impactar e transformar 1 milhão de profissionais liberais e empreendedores em serviços nos pró...


Encom Marketing - São Paulo

Publicado 3 days ago

Assistente De Inventário

**Realiza inventário de estoque físico, controla entrada e saída de mercadorias e elabora relatórios sobre divergências, a fim de garantir a qualidade da cad...


Kuehne Nagel - São Paulo

Publicado 3 days ago

Built at: 2025-01-11T04:57:12.878Z