Loss Prevention Manager - Guarulhos

Detalhes da Vaga

About SHEINSHEIN is a global online fashion and lifestyle retailer, offering SHEIN branded apparel and products from a global network of vendors, all at affordable prices.
Headquartered in Singapore, SHEIN remains committed to making the beauty of fashion accessible to all, promoting its industry-leading, on-demand production methodology for a smarter, future-ready industry.
Founded in 2012, SHEIN has more than 16,000 employees operating from offices around the world and continues to expand operations globally.
Join SHEIN and be the future!Careers at SHEINWe Commit to InclusionAt SHEIN, we believe that diversity is the force that drives innovation.
We are committed to creating an environment where all voices are heard, valued, and respected.
All our vacancies are inclusive for people with disabilities, women, black people, LGBTQIAPN+ community, and all types of diversity.We Empower Talents with Diverse CareersAt SHEIN, we empower talent to excel with regular opportunities to elevate their career in their respective fields.
As a dynamic business, we support internal mobility, diverse career pathways, and recognition of success and contribution in a variety of meaningful ways.We Engage with Global CulturesSHEIN has over 20 offices worldwide, providing talent with many opportunities to collaborate with colleagues around the world.
Perspective sharing and leveraging cultural differences is one of our core strengths as we work on many exciting projects and draw insights from industry-leading experience.Job ResponsibilitiesGestão de Riscos e Prevenção de Perdas:Monitorar e analisar processos no armazém para identificar vulnerabilidades que possam resultar em perdas (furtos, danos, e extravio de produtos e bens da empresa).Desenvolver e implementar políticas e procedimentos de prevenção de perdas, com foco no monitoramento e ações de auditoria nos pontos mais frágeis do processo.Fornecer treinamentos na integração e de reciclagem sobre as boas práticas e políticas de prevenção de perda a todo time de warehouse.Promover a conscientização contínua sobre a importância da prevenção de perdas e da integridade dos processos dentro do armazém.Gestão de Segurança:Supervisionar o cumprimento das normas de segurança no armazém, incluindo procedimentos de controle de acesso, segurança física e monitoramento por câmeras de segurança.Investigar incidentes de furtos, danos ou falhas nos processos operacionais, realizando relatórios detalhados e propondo ações corretivas.Realizar análises abrangentes identificando pontos fortes e pontos de melhoria, propor ações para mitigação de perdas de forma efetiva e colaborar com a redução de custos através de tecnologia.Análise de Dados e Relatórios:Analisar dados relacionados a perdas, identificando padrões ou áreas críticas que necessitam de maior atenção, como aumento de danos durante o manuseio interno ou práticas inadequadas no armazenamento.Liderar a equipe de segurança patrimonial nas portarias, fornecendo condições e o correto dimensionamento para atendimento às demandas e fluxos dentro do warehouse.Melhoria Contínua de Processos:Participar de reuniões regulares de melhoria contínua e feedback para aprimorar a operação do armazém, focando na redução de desperdícios e perdas nos processos operacionais.Controle de Custos:Acompanhar o impacto das perdas no custo de operação do armazém e sugerir ações para mitigar esses custos, garantindo que a operação seja financeiramente eficiente.Trabalhar com a equipe financeira para revisar relatórios de custos e perdas, alinhando metas de redução de desperdícios.Propor ações e projetos para redução do custo com equipamentos, pessoas e processos de Loss Prevention, garantindo a eficiência e qualidade dos serviços prestados.RequirementEducation and major: Bachelor's degree or above.Work experience: Over 8 years.Knowledge and skills: Loss Prevention and E-commerce Operation.Industry understanding: Understand the market/industry dynamics and trends in the professional field, adjust strategies in a timely manner, and effectively meet business development needs.System thinking: Thinking about problems from a global perspective and dynamic development perspective to form systematic solutions.Drive execution: Able to effectively set standards based on work objectives, continuously track and adjust, and ensure implementation.Iterative innovation: Constantly seeking opportunities for work breakthroughs, implementing new methods or technologies.Collaborative win-win: Based on the perspective of team win-win, it can promote consensus among all parties and actively contribute to improve collaboration efficiency.Developing Talents: Through reasonable authorization, providing training resources, feedback, and coaching, helping team members improve.Strong compliance awareness: Familiar with local labor and outsourcing compliance requirements in Brazil to ensure employment compliance.English proficiency: English can be used as a working language.#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Talent_Dynamic-Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Fiscal De Loja

Necessário experiência comprovada como Vigilante, Segurança ou Fiscal de Loja - Será responsável por executar as atividades de Prevenção e Perdas de sua Loja...


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