Service Desk - Absor Êo De Contractor

Detalhes da Vaga

Provide technical support for resolution of customer IT problems, incidents, issues, requests and queries.
Liaise with other support teams, or product teams as required to resolve requests issues in a timely manner.
Ensure proper documentation, notification, escalation, tracking and follow up of all incidents.
Primary responsibilities are focused on customer contact, not transaction processing.
Customer Service Technology SupportCustomer Care and SatisfactionQuality Assurance QA


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Whatjobs_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

React Native Developer - Remote - Latin America

FullStack Labs is the fastest-growing software consultancy in the Americas. We help organizations like Uber, GoDaddy, MGM, Siemens, Stanford University, and ...


Fullstack Labs - Pernambuco

Publicado 4 days ago

Reparadora La - Recife Mulheres De Fibra

Que a Vivo é uma empresa com DNA diverso, que promove a cultura inclusiva e valoriza o potencial das pessoas, você já sabe né? A novidade é que teremos um **...


Mulheres De Fibra - Pernambuco

Publicado 4 days ago

Auxiliar Técnico Em Segurança Eletrônica

Escolaridade: Ensino médio completo. Necessária experiência comprovada em carteira. Ter experiência com instalação de alarme, cftv, cerca elétrica, porteiro ...


Pernambuco

Publicado 4 days ago

Desenvolvedor Sênior (Bi E Etl)

As empresas do Grupo Moura buscam novos talentos para compor suas equipes. Se você tem perfil dinâmico, trabalha com foco em resultados, apresenta bom relaci...


Grupo Moura - Pernambuco

Publicado 4 days ago

Built at: 2025-01-08T13:24:54.973Z