Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Assistente De Pré-Atendimento (Sdr)

Como será seu dia a dia: Será o responsável por engajar e qualificar potenciais clientes através de técnicas de vendas consultivas, gerando reais oportunidad...


Soltec Engenharia - Distrito Federal

Publicado 6 days ago

Recepcionista

Vaga para Recepcionista em Clínica de Estética Estamos em busca de um(a) recepcionista atencioso(a) e proativo(a) para integrar a nossa equipe e proporcionar...


Clínica Viver De Imagens Médicas - Distrito Federal

Publicado 6 days ago

Barista

Cafeteria admite Barista em Brasília (Asa Sul). Principais Responsabilidades: Preparar e servir bebidas como café, chás, sucos e outras bebidas quentes ou fr...


Cafeteria - Distrito Federal

Publicado 6 days ago

Atendimento Ao Cliente

**Registrar pedidos de suporte, reclamações e sugestões**. **Encaminhar pedidos às pessoas responsáveis**. **Informar clientes sobre mudanças gerais**. **Pro...


Estrela Distribuição - Distrito Federal

Publicado 6 days ago

Technical Agent (Bilingual English)

Detalhes da Vaga

Technical Agent (Bilingual English)

The Technical Agent in the support center is responsible for providing end-to-end (E2E) technical support to clients by handling client inquiries via phone calls, e-mail, and chat.
Business hours are Monday to Friday, 9 AM – 7 PM, in 8-hour shifts.
In detail, the agent performs the following tasks and drives E2E client resolution by service request:
Non-Technical Tasks:
Regular communication with clients (via phone, chat, and e-mail).
Call entry.
Routing/escalation to engineers.
Handling client complaints.
Handling other client service requests.
Technical Tasks:
Problem determination/problem source identification.
Standard resolution processing and action plan creation.
Repair request creation.
Problem management.
Remote diagnostic tests/logs.
Required Technical and Professional Expertise:
Client-focused.
Fluency in English – verbal and written.
Good communication and team-working skills.
Ability to coordinate multiple tasks, with a flexible and productive working style.
Self-motivated and driven individual.
Strong rigor and autonomy.
Preferred Technical and Professional Expertise:
Previous client handling/facing experience is preferred.
Previous call center experience is preferred.
Technical call center experience.
Automotive repair/knowledge.


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Appcast_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Built at: 2024-11-19T20:07:06.943Z