Desculpe, a oferta não está disponível,
mas você pode realizar uma nova pesquisa ou explorar ofertas semelhantes:

Estágio Técnico Em Administração Ou Similar

Atividades: Validação de contratos e documentos; agendamentos de ordem de serviço. Beneficios: Formação Acadêmica: Não informado Experiência: Salário: A comb...


Desde Pro Servi - Rio Grande do Sul

Publicado 19 days ago

Auxiliar De Assistência Técnica

Empresa do ramo industrial contrata Auxiliar de Assistência Técnica. Necessário experiência na função. Beneficios: Formação Acadêmica: Não informado Experiên...


Desde Desenvolverh - Rio Grande do Sul

Publicado 19 days ago

Monitoramento - Alarme

Atividades: Monitorar sistema de alarme, atender e realizar ligações telefônicas, envio de e-mails relatando as solicitações recebidas por telefone, consulta...


Desde Volpato Seguranca Eletronica - Rio Grande do Sul

Publicado 19 days ago

Atendente Técnico De Impressoras

Instalação e manutenção corretiva e preventiva em impressoras e multifuncionais. Prestação de suporte técnico presencial e remoto no parque do cliente; Contr...


Desde Rh Nossa - Rio Grande do Sul

Publicado 19 days ago

Technical Support Specialist

Technical Support Specialist
Empresa:

Mosyle


Detalhes da Vaga

If you like Apple devices and technology, come join Mosyle, a global leader in Apple Endpoint Management & Security, to empower companies and schools all around the world to revolutionize their organizations to use Apple devices at Work and in Education. The Technical Support Specialist role is a remote position that offers a great entry door to the American and global technology and cybersecurity markets, with quick and impactful promotion potential and competitive compensation, for candidates who are looking for a culture that values performance, grit, and a passion for helping customers. Excellent English communication is crucial, but previous work experience in IT is not required.  Job Responsibilities:  1) Provide prompt, thorough, and accurate customer service and technical support to customers. 2) Conduct logical troubleshooting, utilize deductive reasoning and test workflows to isolate issues reported by customers to determine the best next steps to provide customers with quick and efficient resolutions. 3) Assist customers with becoming comfortable with new Mosyle features and functionalities and/or new management and security abilities introduced by new operating systems Apply now to know more!


Fonte: Allthetopbananas_Ppc

Função de trabalho:

Requisitos

Technical Support Specialist
Empresa:

Mosyle


Built at: 2024-07-06T22:51:26.017Z