Date Posted:
2024-10-25
Country:
Brazil
Location:
LOC6021: R. PAULINA MARIA MENDONÇA, Nº 382, Alagoas, MACEIÓ, 57037-110 Brazil
Vaga: Técnico(a) de Serviços III
Horário e Local de Trabalho: de segunda-feira a sábado, das 08:00 às 16:20, em Maceió/AL.
A importância do seu papel em nossa equipe:
Quem mora em uma grande cidade sabe o quanto é desafiador ficar com um elevador fora de serviço. Por isso, seu trabalho é de extrema importância para manter em movimento clientes e passageiros que confiam na Otis.
Habilidades que você colocará em prática:
- Executar reparos e chamados em Elevadores e Escadas Rolantes de toda natureza técnica, solucionando defeitos que envolvam toda complexidade de reparos;
- Diagnosticar os problemas de forma precisa através de análise prévia, realizando testes e reportando as ações de melhorias; para garantir que os equipamentos estejam em perfeitas condições de uso;
- Atuar como um especialista técnico, fornecendo orientação e treinamento prático e teórico aos demais técnicos da equipe e estagiários técnicos;
- Seguir os procedimentos de segurança, atendendo todos os critérios necessários para garantir sua segurança e a segurança dos usuários, bem como apresentar formação como NR10 e NR35;
- Importante apresentar vivência em manutenções e atendimento a chamados de Elevadores e/ou Escadas Rolantes.
Quem procuramos?
- Profissional com Ensino Médio completo e formação técnica em Mecânica, Mecatrônica, Elétrica e Eletrônica;
- Conhecimentos em segurança e formação em NR10 e NR35;
- Experiência com manutenção e atendimento em serviços de elevadores e escadas rolantes conta como diferencial;
- Necessário ter habilitação B.
Por que se juntar à Otis?
Esperamos você para elevar sua carreira conosco!
BuildWhatsNext #OrgulhoDeSerOtis
- If you live in a city, chances are we will give you a lift or play a role in keeping you moving every day.- Otis is the world's leading elevator and escalator manufacturing, installation, and service company. We move 2 billion people every day and maintain approximately 2.2 million customer units worldwide, the industry's largest Service portfolio.- You may recognize our products in some of the world's most famous landmarks including the Eiffel Tower, Empire State Building, Burj Khalifa and the Petronas Twin Towers! We are 69,000 people strong, including engineers, digital technology experts, sales, and functional specialists, as well as factory and field technicians, all committed to meeting the diverse needs of our customers and passengers in more than 200 countries and territories worldwide. We are proud to be a diverse, global team with a proven legacy of innovation that continues to be the bedrock of a fast-moving, high-performance company.- When you join Otis, you become part of an innovative global industry leader with a resilient business model. You'll belong to a diverse, trusted, and caring community where your contributions, and the skills and capabilities you'll gain working alongside the best and brightest, keep us connected and on the cutting edge.- We provide opportunities, training, and resources, that build leadership and capabilities in Sales, Field, Engineering and Major Projects and our Employee Scholar Program is a notable point of pride, through which Otis sponsors colleagues to pursue degrees or certification programs.- Today, our focus more than ever is on people. As a global, people-powered company, we put people - passengers, customers, and colleagues - at the center of everything we do. We are guided by our values that we call our Three Absolutes - prioritizing Safety, Ethics, Quality in all that we do. If you would like to learn more about environmental, social and governance (ESG) at Otis click- here
- .- Become a part of the Otis team and help us #Buildwhatsnext!- ._