Wabtec Corporation is a leading global provider of equipment, systems, digital solutions and value-added services for freight and transit rail. Drawing on nearly four centuries of collective experience across Wabtec, GE Transportation and Faiveley Transport, the company has unmatched digital expertise, technological innovation, and world-class manufacturing and services, enabling the digital-rail-and-transit ecosystems. Wabtec is focused on performance that drives progress, creating transportation solutions that move and improve the world. Wabtec has approximately 27,000 employees in facilities throughout the world. Visit the company's new website at:
It's not just about your careeror your job title it's about who you are and the impact you are going to make on the world. Do you want to go into uncharted waters do things that haven't been done to make yours and someone else's life better? Wabtec has been doing that for decades and we will continue to do so! Through our people, leadership development, services, technology and scale, Wabtec delivers better outcomes for global customers by speaking the language of industry.
Com quem você trabalhará?
Latam Freight Services team é uma área que está em crescimento e tem muito contato com clientes externos, gerentes de serviços, profissionais da área financeira em um ambiente colaborativo e dinâmico.
Como você irá fazer a diferença?
Como membro do time de Customer Service Latam para Freight Services, você será responsável por gerenciar as demandas para venda de peças e serviços de locomotivas para os clientes na América Latina, incluindo a gestão dos pedidos de compra e o diligenciamento de todo o processo interno para garantir a disponibilização do produto/serviço na data acordada com os clientes.
O que queremos saber sobre você?
- Formação em Engenharia, Comércio Exterior, Administração ou áreas afins;
- Experiência com ferramentas digitais - Excel, PowerPoint, Power BI;
- Experiência com sistemas ERP, preferencialmente Oracle;
- Experiência anterior em suporte ao cliente é um diferencial, atividades comerciais com foco em B2B;
- Boa capacidade analítica para tomada de decisões;
- Forte comunicação interpessoal, habilidade no relacionamento com times diversos;
- Dinamismo, trabalhará em ambiente com múltiplas tarefas concorrentes;
Como será o seu dia-a-dia?
- Ser o ponto focal do cliente no atendimento da conta, para peças e serviços.
- Realizar interface com áreas diversas do cliente e interno Wabtec - Operação, Financeiro, Comercial e afins.
- Gestão das demandas de peças e serviços para locomotivas.
- Acompanhar a cadeia da geração da demanda até a entrega ao cliente.
- Cotações para venda de peças.
- Gestão do pós-venda/garantia.
- Gestão dos indicadores de atendimento, análise de causa raiz e ações visando a melhoria contínua.
- Reporte dos resultados financeiros das contas, incluindo as projeções.
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Wabtec Corporation is committed to taking on the world's toughest challenges. In order to fulfill that commitment we rely on a culture of leadership, diversity and inclusiveness. We aim to employ the world's brightest minds to help us create a limitless source of ideas and opportunities. We believe in hiring talented people of varied backgrounds, experiences and styles people like you! Wabtec Corporation is committed to equal employment opportunity regardless of race, color, ancestry, religion, sex, national origin, sexual orientation, age, citizenship, marital status, disability, gender identity or expression, or protected Veteran status. If you have a disability or special need that requires accommodation, please let us know.