Customer Support

Detalhes da Vaga

The Customer Care Representative provides outstanding customer service and support to ensure a positive customer experience with our positioning solutions. The ideal candidate is service-minded and thrives in a friendly, hard-working, fast-paced environment.
Primary DutiesRespond to internal and external inquiries via email and phone.Provide customers with quotes and product knowledge.Call customers to renew their subscriptions, up-sell services, and obtain customer satisfaction feedback.Input sales orders, payments, and help customers activate their service.Update client accounts to maintain data integrity.Troubleshoot technical customer issues with service activation and operation.Characteristics / SkillsFluent in Portuguese and English required; Fluent in Spanish preferred.A warm, approachable, outgoing manner.Able to uncover customer needs and pair them with appropriate solutions.Skilled in outbound customer calls to solicit subscription renewals.Technical expertise preferred.Education / ExperienceExperience in a customer service position preferred.
Local Requirements
#J-18808-Ljbffr


Salário Nominal: A acordar

Fonte: Jobleads

Função de trabalho:

Requisitos

Analista De Atendimento De Riscos E Fraudes- Presencial

Você é uma pessoa inquieta e com vontade de transformar o mundo? O alt.bank pode ser o lugar pra você… Nossa missão é mudar a vida de um bilhão de pessoas...


Alt.Bank - São Paulo

Publicado 6 days ago

Analista De Atendimento Em Riscos E Fraudes - Presencial (Folguista)

Job description Você é uma pessoa inquieta e com vontade de transformar o mundo? O alt.bank pode ser o lugar pra você… Nossa missão é mudar a vida de um b...


Alt.Bank & Digicash Ventures - São Paulo

Publicado 6 days ago

Recepcionista (Tarde) - Emergencia - Antonio Afonso

Essa vaga expirou no Indeed. Possíveis motivos: a empresa não está aceitando inscrições, não está contratando ou está analisando inscrições. Recepcionista (T...


Rede D'Or São Luiz - São Paulo

Publicado 6 days ago

Assistente De Relacionamento Ao Cliente - Lead - Sp

Assistente de Relacionamento ao Cliente - Lead HORÁRIO: SEG/SEX 10:00 13:00/14:00 19:00, SAB 11:00 15:00. Responsabilidades e Atribuições Responsável pela...


Escritório Administrativo Clínicas Inteligentes - São Paulo

Publicado 6 days ago

Built at: 2024-11-22T18:33:22.189Z