About Us: CNH Industrial is a world-class equipment and services company dedicated to advancing the noble work of agriculture and construction workers.
Driven by our shared purpose of Breaking New Ground, we are passionate about bringing Innovation, Sustainability, and Productivity to all that we do.
As a truly global company, CNH Industrial's 37,000+ employees form part of a diverse and inclusive workplace, focused on empowering customers to grow, and build, a better world through our core brands: Case IH, STEYR, New Holland Agriculture, CASE, and New Holland Construction.
In Precision Technology, we make iron smarter.
Our team members deliver innovative solutions helping our customers to be more productive, save time, lower costs, and to operate sustainably.
From vehicle displays, application controls, steering solutions, digital services, and telematics, to fully autonomous driverless technology, we develop solutions that solve challenges for customers around the world.
#GrowACareer.
#BuildAFuture.
Principais atividades: Suporte na gestão da plataforma de CRM, acompanhamento de projetos, gerenciamento de sustentação, acompanhamento de fornecedores e validação de soluções para todos os concessionários da CASE IH da América Latina; Apoio nas pesquisas para desenvolver, testar e avaliar soluções, novos conceitos e métodos relacionados ao serviço de CRM CASE IH em conjunto com o time de suporte; Suporte para a equipe de projetos no entendimento das necessidades dos concessionários CASE IH e no planejamento estratégico e tático dos projetos; Apoio no desenvolvimento de trilhas de conhecimento, visando o desenvolvimento técnico e profissional dos times internos e dos concessionários CASE IH nas frentes de CRM.
Cursos desejados: Engenharia da Computação, Ciência da Computação, Administração e/ou áreas correlatas.
Formação a partir de 2026.
Conhecimentos desejáveis: Inglês intermediário; Espanhol básico; Pacote Office intermediário; Power BI.